Har en oisolerad sommarstuga,nåja 9 cm isolering i golvet i alla fall....Stugan ligger på en ö utan el.....
Golvet,brädgolv har blivit kullrigt,golvbrädorna har kullrat upp sig....Kan det räcka med att lägga lumppapp på det gamla golvet o ovanpå detsamma ett vanligt tunt laminatgolv som jag har liggande, allt för att få bort kullrigheten,eller kommer kullrigheten fortfarande att märkas?