Kämpa på Zodde
Prisdiagram med kurs och indikatorer för en tillgång, inklusive RSI-graf och volymdata.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ska du pensionera dig på en graf där du inte varken köpt eller sålt??

Jag är dokumenterat oduglig på sånt här men:

Likviditeten ser låg ut.
Market cap är usel.

Jarlingar Jarlingar skrev:
Kämpa på Zodde
[bild]
Inte ens på världens mest likvida instrument skulle nån få för sig att göra barchart med den upplösningen. Totalt meningslöst oavsett instrument (som jag inte ser vilket det är)

Du är rolig du Zodde

Diagram visar en RSI-indikator med ett värde på 51,67.

Jarlingar Jarlingar skrev:
Du är rolig du Zodde

[bild]
Ska du komma med info eller varför skapade du tråden öht?
RSI e ett meningslöst instrument på sekund/minutchart

Imorgon 20/2 ska Pi coin ut på marknaden.
Ska bli roligt att se om det är några 10dels ören, någon krona eller några 10or den blir värd och om den kommer handlas med överhuvudtaget.

Har hälften tillgängligt imorgon och resten låst i ett år eller vad det var.

Hur gick uppstarten med tex Bitcoin till?

Kan inte påstå att jag minns exakt hur bitcoin rullade ut, det är ju 15 år sen, men däremot minns jag att jag övervägde att byta från Folding@Home och börja mina istället då, men kunde inte riktigt se syftet med det... Kanske dumt såhär i efterhand men....

Om du funderar på att köpa memecoins...

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Om du funderar på att köpa memecoins...
Just därför jag gillar Bull X som har realtidsövervakning av bla snipers.

Finns andra bra verktyg som tex trench.bot också.

D Dilato skrev:
Skit samma, krypto generar inga verkliga värden, det är som vadslagning.

Visa oss en enda fysisk pryl i verkligheten som kryptovaluta skapat?
Det har gett utvecklingen och tillverkningen av GPUer ett jäkla lyft. Detta i sin tur har varit en av de stora faktorerna som gjort dagens AI-utveckling möjlig.

T Troberg skrev:
Det har gett utvecklingen och tillverkningen av GPUer ett jäkla lyft. Detta i sin tur har varit en av de stora faktorerna som gjort dagens AI-utveckling möjlig.
Drivit upp priserna på grafikkort. 2011 köpte jag ett GTX 580 superclocked för 5-6000, den tidens värsting. Idag 35000 för ett 5090. Där kan vi snacka inflation.

Utsättaren Utsättaren skrev:
Drivit upp priserna på grafikkort. 2011 köpte jag ett GTX 580 superclocked för 5-6000, den tidens värsting. Idag 35000 för ett 5090. Där kan vi snacka inflation.
Tyckte det var dyrt när jag köpte mitt 3090 2020 för 17k 😂 sedan ska man ha vattenblock för 3-5k. Tur det är skattefritt

Sedan får man räkna med att datorn brinner också då 5090 är out of spec för 12vhpwr

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.