Kan nog tjäna pengar kortsiktigt, men sälj för allt i välden innan Trump själv får sälja. (Tror det var 3 månader?)
Sedan är ju detta, att Trump startat denna shitcoin riktigt dåligt. Enkelt för någon otrevlig stat att köpa för att muta. Och skrämmas med att hota om att dumpa, för att få sin vilja fram. Verkligen inget en president bör pyssla med. Särskilt inte den mäktigaste av dem alla… Känns som en riktigt dålig start på dessa 4 år…
Sedan är ju detta, att Trump startat denna shitcoin riktigt dåligt. Enkelt för någon otrevlig stat att köpa för att muta. Och skrämmas med att hota om att dumpa, för att få sin vilja fram. Verkligen inget en president bör pyssla med. Särskilt inte den mäktigaste av dem alla… Känns som en riktigt dålig start på dessa 4 år…
Redigerat:
Jag har absolut förståelse för dig avseende avansen på inklämt kapital, men eftersom tillväxt på krypto bygger på förbrukning av energi i någon av dess former (och läs avseende januari 2025, förbränning av i huvudsak fossilt) skulle jag inte kunna se mig själv i spegeln utan avsmak.
Krypto är här för att stanna.Cruzze skrev:
Bara att acceptera det.
Den kommer sluka den energi den behöver oavsett om jag handlar med den eller inte.
Men nu lämnar vi allt miljö och politik utanför den här tråden.
Vill man diskutera den aspekten så får man starta en egen tråd.
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 4 566 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 4 566 inlägg
Det finns nån gammal tråd med rubrik om att sälja huset för att köpa bitcoin (eller om det var köpa hus med bitcoin?) som innehöll några intressanta diskussioner.
Den här borde väl ha döpts till "Skräpmyntstråden".
Den här borde väl ha döpts till "Skräpmyntstråden".
Nej det borde den inte.
Annars hade jag döpt den till det.
Gjorde precis 15 flak till på Trump 👌
Men jag tror inte den har så mycket mer att ge om man inte ska swinga den..
Har lämnat en månpåse utifall att.. 😁
Annars hade jag döpt den till det.
Gjorde precis 15 flak till på Trump 👌
Men jag tror inte den har så mycket mer att ge om man inte ska swinga den..
Har lämnat en månpåse utifall att.. 😁