Det känns som att TS mest har teoretiska kunskaper, inga praktiska.

Att be chatgpt om svar och sedan klistra in ger ganska låg trovärdighet.

Har du ens egna btc i en kall plånbok?

• Haha
Dilato
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Det känns som att TS mest har teoretiska kunskaper, inga praktiska.

Att be chatgpt om svar och sedan klistra in ger ganska låg trovärdighet.

Har du ens egna btc i en kall plånbok?
Nä, direkt misstroende om man ber AI förklara.
Hade ett annat exempel i en el-tråd där en skribent triumferande visade svaret han hade fått av AI (GEMINI) på en fråga som enligt honom visade han hade rätt…

Det visade sig att AI hade svarat på nåt annat å dessutom ordagrant kopierat ett längre stycke från Vattenfalls hemsida.

Själv skulle jag aldrig röra krypto ens med tång. För mig liknar det mest investering i konst. Stiger så länge nån annan vill betala mer men noll egentlig funktion. Snacket att nån skulle ta betalt i Bitcoin är löjligt. (Alltså visa priset på varan i bitcoin).
Blir i slutändan lika dumt som att vissa oljeländer skulle sluta ta betalt i dollar…
Symbolpolitik men praktiskt ogenomförbart

Att bitcoin e en bubbla är jag övertygad om. Problemet är att en bubbla kan växa mycket längre än du nånsin kunnat förutspå.

Keynes tillskrivs ett bra citat som passar Krypto
”The markets can stay irrational longer than you can stay solvent”
Ett gott skäl till att ytterst få vågar gå short crypto.

• Gilla
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
Ni får naturligtvis förklara vad, och hur man skapar en kall plånbok i en enkel mening från en telefon om ni vill..
Jag har annat att lägga min tid på.

@Per Eskilsson Kan du göra mig till moderator i denna tråden? Så jag kan städa undan rövtrollen som envist tränger sig in i tråden och absolut måste kommentera för att dom inte har något vettigt att göra med sina liv.

• Haha
  • Gilla
R0ffe och 4 till
  • Laddar…
Jarlingar Jarlingar skrev:
Ni får naturligtvis förklara vad, och hur man skapar en kall plånbok i en enkel mening från en telefon om ni vill..
Jag har annat att lägga min tid på.

@Per Eskilsson Kan du göra mig till moderator i denna tråden? Så jag kan städa undan rövtrollen som envist tränger sig in i tråden och absolut måste kommentera för att dom inte har något vettigt att göra med sina liv.
Har du annat å lägga din tid på ska du nog inte starta en tråd på BH

När du sen tror att du skulle få moderera den efter eget godtyckande har du verkligen inte förstått hur BH forum (eller nåt annat diskussionsforum för den delen funkar)

• Gilla
och en till
  • Laddar…
Egentligen vet jag inte varför jag lägger mer tid på er rövtroll..?

Men jag leder bla en Calls grupp på Telegram och här är några av de calls jag gjort.

2 - 2,5X är vanligare även fast marknaden blöder duktigt just nu.

• Tecknad groda i kostym pekar. Text "19.5X" och "$POOP called at 21.6K". Grön bakgrund med lotusblad och växter. Telegram- och Twitter-logotyper.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Tecknad groda med aktiegraf och texten "$LIFE called at 26.7K" och "10.8X", mot en grön bakgrund.
    Skapa konto
  • Tecknad groda i kostym med monokel och vinglas, text "$@SEXLAPTOP 7.4X", grönt djungelmotiv i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Tecknad groda i trenchcoat och hatt, med text: "$TRENCHNOY called at 49.5K, 6.1X, JARLINGAR, 2h 27m.
    Skapa konto
  • Tecknad figur med röd keps och blå tröja, texten "$ICTN called at 31.4K, 6.7X" och användarnamn. Bakgrund med träd och vattenväxter.
    Skapa konto
Men vad vet väl jag.. Jag har ju inga praktiska kunskaper.. 🤷‍♂️

Då jag tillbringat ett helt arbetsliv på olika marknader har jag lärt mig att ju mer framgångsrik nån är som trader, desto mindre behov har denne av att skryta för andra om vilka vinster man gjort.

• Haha
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
En tråd där TS försöker diskutera något och vara allvetande men vägrar berätta om sina s k kunskaper.

Känns ganska meningslöst.

• Gilla
och en till och 1 till
  • Laddar…
Skit samma, krypto generar inga verkliga värden, det är som vadslagning.

Visa oss en enda fysisk pryl i verkligheten som kryptovaluta skapat?

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Pyramidspel

• Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Aahh den svenska avundsjukan visar sin bästa sida idag.

Ni experter kan få börja med att berätta vad de blå linjerna heter, och vill ni briljera så berättar ni varför jag tittar på detta mynt just nu.

Graf med kryptovaluta-prisfluktuationer, blå linjer visar motstånds- och stödlinjer.
Skapa konto

• Haha
Dilato
  • Laddar…
Det är som internet, bara en fluga.

• Haha
Rejäl
  • Laddar…

Ni experter kan få börja med att berätta vad de blå linjerna heter, och vill ni briljera så berättar ni varför jag tittar på detta mynt just nu.

[bild]
Det är helt ok att tjäna pengar på andras okunnighet, ingen påstår något annat.

Problemet är att hela fenomenet kryptovalutor är en helt onödig grej som inte tillför mänskligheten något alls, investeringar i krypto bygger inga fabriker, producerar inget konkret.

Lika lite som metaverse är verklighet ..lalla runt med en avatar sätter inte mat på bordet.

Fortsätt ditt arbetsliv du Zodde.

Jag tänkte gå i pension snart.

Diagram som visar prisdiagram och RSI-indikator för en kryptovaluta.
Skapa konto

• Haha
Rejäl
  • Laddar…

Blå stödlinjerna ser du ut till å ha dratt lite amatörmässigt själv. Fibonacci är det inte men hade varit intressant å se.

Bar chartet ser heller inte perfekt ut. Som det ser ut nu flyter några bars ihop (men inte alla).
Poängen är att vidja X-axeln såpass mycket att alla bara blir stående för sig själv

Skärpan är sen för dålig för att utläsa typ instrument lr skala på X-axel

RSI på nedre chart

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.