Nä, direkt misstroende om man ber AI förklara.G gaidin skrev:
Hade ett annat exempel i en el-tråd där en skribent triumferande visade svaret han hade fått av AI (GEMINI) på en fråga som enligt honom visade han hade rätt…
Det visade sig att AI hade svarat på nåt annat å dessutom ordagrant kopierat ett längre stycke från Vattenfalls hemsida.
Själv skulle jag aldrig röra krypto ens med tång. För mig liknar det mest investering i konst. Stiger så länge nån annan vill betala mer men noll egentlig funktion. Snacket att nån skulle ta betalt i Bitcoin är löjligt. (Alltså visa priset på varan i bitcoin).
Blir i slutändan lika dumt som att vissa oljeländer skulle sluta ta betalt i dollar…
Symbolpolitik men praktiskt ogenomförbart
Att bitcoin e en bubbla är jag övertygad om. Problemet är att en bubbla kan växa mycket längre än du nånsin kunnat förutspå.
Keynes tillskrivs ett bra citat som passar Krypto
”The markets can stay irrational longer than you can stay solvent”
Ett gott skäl till att ytterst få vågar gå short crypto.
Ni får naturligtvis förklara vad, och hur man skapar en kall plånbok i en enkel mening från en telefon om ni vill..
Jag har annat att lägga min tid på.
@Per Eskilsson Kan du göra mig till moderator i denna tråden? Så jag kan städa undan rövtrollen som envist tränger sig in i tråden och absolut måste kommentera för att dom inte har något vettigt att göra med sina liv.
@Per Eskilsson Kan du göra mig till moderator i denna tråden? Så jag kan städa undan rövtrollen som envist tränger sig in i tråden och absolut måste kommentera för att dom inte har något vettigt att göra med sina liv.
Har du annat å lägga din tid på ska du nog inte starta en tråd på BHJarlingar skrev:
Ni får naturligtvis förklara vad, och hur man skapar en kall plånbok i en enkel mening från en telefon om ni vill..
När du sen tror att du skulle få moderera den efter eget godtyckande har du verkligen inte förstått hur BH forum (eller nåt annat diskussionsforum för den delen funkar)
Egentligen vet jag inte varför jag lägger mer tid på er rövtroll..?
Men jag leder bla en Calls grupp på Telegram och här är några av de calls jag gjort.
2 - 2,5X är vanligare även fast marknaden blöder duktigt just nu.
Men jag leder bla en Calls grupp på Telegram och här är några av de calls jag gjort.
2 - 2,5X är vanligare även fast marknaden blöder duktigt just nu.
Det är helt ok att tjäna pengar på andras okunnighet, ingen påstår något annat.Jarlingar skrev:
Problemet är att hela fenomenet kryptovalutor är en helt onödig grej som inte tillför mänskligheten något alls, investeringar i krypto bygger inga fabriker, producerar inget konkret.
Lika lite som metaverse är verklighet ..lalla runt med en avatar sätter inte mat på bordet.
Blå stödlinjerna ser du ut till å ha dratt lite amatörmässigt själv. Fibonacci är det inte men hade varit intressant å se.Jarlingar skrev:
Bar chartet ser heller inte perfekt ut. Som det ser ut nu flyter några bars ihop (men inte alla).
Poängen är att vidja X-axeln såpass mycket att alla bara blir stående för sig själv
Skärpan är sen för dålig för att utläsa typ instrument lr skala på X-axel
RSI på nedre chart