Mycket.

Vinsten kommer gå rätt in i min kalla Bitcoin plånbok senare.

Med lite tur så har vi en osannolik dip i Bitcoin samtidigt som Solana når ATH..

Mest förvånad att så många sitter kvar på läktaren och inte ger sig in i matchen.

2025 Kommer bli ett episkt kryptoår.

Glöm indexfonder, köp krypto 👌

Lade precis in en post på ett certifikat på bitcoin.
Som jag förstår kan det vara ganska problematiskt att lösa in en plånbok till ett bankkonto då tvättlagen går in. Det räknas väl som kontanter..?

I Sverige beskattas vinster från kryptovalutor som kapitalinkomst.

Skattesatsen för kapitalinkomster är 30%.

Jag skulle aldrig köpa certifikat, köp Bitcoin direkt 👍

Sol tuffar på 👌🙂 Prisgraf för Solana visar en ökning till $254,80 med 7,60% uppgång under ett dygn enligt CoinMarketCap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Säljer nog av min sol kring 350$..

Här har vi en bänkvärmare som vi kan vinka hejdå till. 😆

Bitcoin rusar: 'Otroligt att det är lagligt' - Artikel om Bitcoins värde över 108 000 dollar inför Trumps installation som president.
Skapa konto

Melania har inte riktigt nått Trump nivåer..
Men jag har swingat den lite..

Graf som visar prisutveckling för MELANIA/US par med kurvor i grönt och rött. Noterat pris 3.9288. Tidsaxel längst ner, volym anges.
Skapa konto

Ändå lite halvförvånad över att nån på den här sidan pölen pushar Trumps memecoins?

Å andra sidan är man ju helt övertygad om att den siste idioten att köpa in sig innan Trump och co dumpar sitt innehav kommer att vara amerikan, så det kanske är ett rimligt sätt att lura dem på lite dollar?

• Gilla
Johan Gunverth och 1 till
  • Laddar…
Den här tråden handlar inte om $TRUMP och $MELANIA.

Den är för krypto.
Insåg man inte, att när potus launchar ett eget mynt, att det finns grova pengar att tjäna...
Ja då ska man nog inte hålla på med krypto alls.

Meme sidan är helt galen just nu där 100% fake mynt rusar flera hundra miljoner! 😅

Låt mig lista några:
Barron
Elon
Ivanka
Eric
Family
Ja det fortsätter.. Tom hundfan har ett fake mynt 😆

Jarlingar Jarlingar skrev:
Den här tråden handlar inte om $TRUMP och $MELANIA.

Den är för krypto.
Insåg man inte, att när potus launchar ett eget mynt, att det finns grova pengar att tjäna...
Ja då ska man nog inte hålla på med krypto alls.

Meme sidan är helt galen just nu där 100% fake mynt rusar flera hundra miljoner! 😅

Låt mig lista några:
Barron
Elon
Ivanka
Eric
Family
Ja det fortsätter.. Tom hundfan har ett fake mynt 😆
Vad är det du vill eller försöka säga? Kan du inte börja lite från grunden vad som får dig att skapa tråden och dina inlägg. Detta är något jag ärligt talat inte förstår något av eller för all del intresserar mig för så lite bakgrund vore intressant.

Det är ingen skillnad mot om jag startat en tråd om spik.
Vilken är bästa spiken?
Vart köper jag den?
Vilka tillverkare finns det?
Hur använder jag vilken spik bäst?
Osv osv osv.

Bild med texten: "During this time 3 types of people will be created: Billionaires, Millionaires & Witnesses.
Skapa konto

Jag har väl inga problem med krypto som sådant, men de här memecoinsen är ju mer pyramidspel än något annat..

Skillnaden mellan "hawk tua" och Trump är att hawk tua-girl går att stämma för bedrägeri, medan Trump är... i praktiken onåbar.

• Gilla
Magnus E K och 1 till
  • Laddar…
Än så länge så är det mest den tredje typen som vart in i tråden..

Och finns det inget intresse att diskutera krypto så kommer även jag lämna tråden för att självdö.
Det finns massor med större och bättre forum för krypto än BH.
Men finns det någon som vill diskutera krypto så finns jag här.

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jag har väl inga problem med krypto som sådant, men de här memecoinsen är ju mer pyramidspel än något annat..

Skillnaden mellan "hawk tua" och Trump är att hawk tua-girl går att stämma för bedrägeri, medan Trump är... i praktiken onåbar.
Nja..
Du kan inte stämma Hawk Thua heller faktiskt.

Det mesta tyder på att hon blev lika blåst som alla andra..
En klassisk rug pull.
Jag har sett massor av det i realtid.

Graf över kryptovaluta som visar snabbt prisfall efter betydande uppgång, symboliserar en potentiell "rug pull" enligt textinlägget.
Skapa konto

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
Jarlingar Jarlingar skrev:
Nja..
Du kan inte stämma Hawk Thua heller faktiskt.

Det mesta tyder på att hon blev lika blåst som alla andra..
En klassisk rug pull.
Jag har sett massor av det i realtid.

[bild]
Du vet ju vad jag menar, det pågår en rättsprocess kring hawk tua...

Jag sätter 50 spänn på att kurvan för Trump och Melania kommer se exakt likadana i framtiden...

En kryptovaluta är ju inte värd något om den inte går att använda som valuta.

Hur många företag idag accepterar betalning med krypto och vilka valutor är det som gäller?
Bitcoin är väl fortfarande störst men det går ju knappast att handla på Ica med dem.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.