har ett hus som är bygg på berg som lutar in mot hus grunden, vattenet verkar föjla berget under marken så det rinner in under huset.
Problemet är att dränera eftersom dräneringen kommer för högt pga att muren är gjuten direkt på berget.
Så vad göra?? Kan man fixa med en brunn i krypgrunden och pumpa vattnet men en nivåstyrd pump??
Att låta vattnet rinna igenom är ej möjligt pga att det finns djupa "pottor" i berget under huset.
???