Har en Mitsubishi luft luft där felsökning enligt servicemanual ger att kretskortet är kasst. Den ger inget liv ifrån sig, matning kommer utifrån som den skall och det syns inget fel på varken inomhus eller utomhus kretskorten. Tydligen ska de vara känsliga för underspänningar och ett jordfel ett par år tillbaka är väl misstänkt.

Men jag tänkte göra ett försök att få liv i den så är på jakt efter ett kretskort till inomhusdelen. Den är från 2012 så ingen ny maskin, har gåt 4-5 år och sedan stått still lika länge så jag vill ju helst inte lägga några enorma pengar. Så förhoppningen är att någon kanske sitter med en begagnad maskin med kompressorhaveri eller något liknande, men med ett fungerande kretskort?

Märkning:

DM76Y699G01

DM00N186 B

91-2652 MR

Ett nytt ser ut som nedan, sen bryter man av ena hörnet och monterar i nödkörningsknappshållaren. Så är det begagnat är denna hörna lös men måste hänga med. (eller åtminstone måste trådarna sitta kvar så jag kan skarva dit min knapp)
Elektroniskt kretskort med olika komponenter såsom kondensatorer, chip och anslutningsportar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.