[FONT=Times New Roman, serif]Behöver lite hjälp och tips. Det finns ett hålutrymme mellan bänkskivan och väggen eftersom väggen inte är helt rak och bullig. Det gör så att bänkskivan inte löper längst med väggen. Det går upp till ca 6mm antal cm där det är som mest ojämt. [/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Hur ska jag lösa detta på ett bra/snyggt sätt? Kan ej ha trälist eftersom väggen är ojämn!
[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Alternativa lösningar som passar bra?[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Sen så vet jag inte vilken fläkt / kökskåpa jag ska satsa på. Bygga ventilationsskåp med gipsskiva och ska vara när der är klar som köksväg putsad. Ngoån som har någon bra idee?[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Tack för svar!
[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Hur ska jag lösa detta på ett bra/snyggt sätt? Kan ej ha trälist eftersom väggen är ojämn!
[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Alternativa lösningar som passar bra?[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Sen så vet jag inte vilken fläkt / kökskåpa jag ska satsa på. Bygga ventilationsskåp med gipsskiva och ska vara när der är klar som köksväg putsad. Ngoån som har någon bra idee?[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Tack för svar!
[/FONT]
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Små ojämnheter i en murad vägg är väl naturligt?
Men skall du bara ha puts? Varför inte sätta kakel?
Ju större kakelplattorna är, desto mer jämnas väggen ut, små ojämnheter försvinner alltså.
Och kakel är hållbart, lätt att rengöra, hygieniskt och snyggt!
Och faktiskt väldigt billigt om man håller sig till enfärgat.
Men skall du bara ha puts? Varför inte sätta kakel?
Ju större kakelplattorna är, desto mer jämnas väggen ut, små ojämnheter försvinner alltså.
Och kakel är hållbart, lätt att rengöra, hygieniskt och snyggt!
Och faktiskt väldigt billigt om man håller sig till enfärgat.
Klicka här för att svara