851 läst ·
4 svar
851 läst
4 svar
Krånglande diskmaskin
Tänkte höra om någon vet vad det kan vara för fel på diskmaskinen 
Den bara la av att diska mitt under programmet. Programtexten/ där man ser återstående tid sluta lysa. Något fel med elen då antar jag.
Kollade i proppskåpet, allt funkar. Provade maskinens eluttag, funkar också.
Provade sen att trycka ner startknappen helt i botten och hålla så i några sekunder och då började texten å det lysa igen! Men släcks när man slutar hålla så. Vad kan det vara för fel?
Den bara la av att diska mitt under programmet. Programtexten/ där man ser återstående tid sluta lysa. Något fel med elen då antar jag.
Kollade i proppskåpet, allt funkar. Provade maskinens eluttag, funkar också.
Provade sen att trycka ner startknappen helt i botten och hålla så i några sekunder och då började texten å det lysa igen! Men släcks när man slutar hålla så. Vad kan det vara för fel?
kan ju vara huvudbrytaren
E4387821
HUVUDBRYTARE ON/OFF
annars gör sig dessa maskiner från arcelik bäst på återvinningen
127 +moms
E4387821
HUVUDBRYTARE ON/OFF
annars gör sig dessa maskiner från arcelik bäst på återvinningen
127 +moms
Men åh tack!!
du tänker att det kan vara fel på själva knappen on/ off? Kan man byta den alltså?
Har fixat så att den iaf kan diska, men måste ju laga den på riktigt också.
Haha jag vet, cylinda e inte bästa grejerna!
Har fixat så att den iaf kan diska, men måste ju laga den på riktigt också.
Haha jag vet, cylinda e inte bästa grejerna!
Klicka här för att svara