Tänkte höra om någon vet vad det kan vara för fel på diskmaskinen :)
Den bara la av att diska mitt under programmet. Programtexten/ där man ser återstående tid sluta lysa. Något fel med elen då antar jag.
Kollade i proppskåpet, allt funkar. Provade maskinens eluttag, funkar också.
Provade sen att trycka ner startknappen helt i botten och hålla så i några sekunder och då började texten å det lysa igen! Men släcks när man slutar hålla så. Vad kan det vara för fel? :D
 
märke på dismaskinen ?

testa håll in knappen i 30 sekunder
 
Provade att trycka i 30 sek, funka inte.. modell är Cylinda 215
 
P
kan ju vara huvudbrytaren
E4387821
HUVUDBRYTARE ON/OFF

annars gör sig dessa maskiner från arcelik bäst på återvinningen

127 +moms
 
Men åh tack!! :) du tänker att det kan vara fel på själva knappen on/ off? Kan man byta den alltså?

Har fixat så att den iaf kan diska, men måste ju laga den på riktigt också.

Haha jag vet, cylinda e inte bästa grejerna!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.