Jag har köpt en begagnad portabel luftkonditionering med separat utedel. Vid uppstart går alla fläktar igång , kompressorn startar men den blåser inte ut någon kalluft. Jag har öppnat och kollat och inlopp och utlopp till kompressorn är kallt/varmt men ingen kyla. Med kallt menar ag så kallt att frost bildas på röret. Kan det ha bildats någon vätske/gas-bubbla som hindrar flödet? Eller är den körd? Tacksam för förslag på lösning.