Hej vi planerar att bygga nytt och funderar lite på olika huskonstruktioner. Hur det skiljer sig prismässigt olika husmodeller om man tex jämför ett Ladhus med ett funkishus i boxstil med pulpettak/plattak. Vi tänker oss ett hus på ca 150kvm i lösvirke
Vilket typ av hus får man mest för pengarna stomrest?
Är det något hus som är extra dyrt att bygga konstruktions mässigt?