Hallå
Vänder mig nu till forumets enorma kunskapsbank ...
Ska fixa till stora badrummet. Har begärt in pris på sättning av kakel,klinker och tätskikt. Har fått ett pris som vi tyckte var högt 40' + moms. Är detta rimligt. Rummet är iofs rätt stort: 16 kvm golv - 50 kvm vägg. Vad tror ni?