Hallå

Vänder mig nu till forumets enorma kunskapsbank ...

Ska fixa till stora badrummet. Har begärt in pris på sättning av kakel,klinker och tätskikt. Har fått ett pris som vi tyckte var högt 40' + moms. Är detta rimligt. Rummet är iofs rätt stort: 16 kvm golv - 50 kvm vägg. Vad tror ni?
 
Beror ju lite på vart du bor... räknar man a'400:-/tim så känns de ju lite dyrt men dom ska ju leva på de me :)
Ta in fler offerter...
 
P
Det är ju omöjligt att svara på om du inte anger vad som ingår i priset och hur förutsättningarna ser ut.
Håller dom med allt material, inget material eller en del av materialet?
Vad är det för plattor? Hur ser rummet ut?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.