Är sugen på att skaffa växthus på typ 15 kvadrat och samtidig tänkte jag gräva och lägga plattor där den skall vara placerad.
Mellan tummen och pekfingret vad tror Ni detta skulle kosta om man lejer bort allting d.vs. markarbete, plattsättning samt montering av själva växthuset?