Har en gammal lillstuga på tomten som jag tänkte riva. Stugan har ett tak med ca. 45x45 cm släta eternitplattor.
Har inte lust att ta bort dom själv. Däremot kan jag åka till kommunala återvinningen med dom för att spara in på den kostnaden. Taket är ca. 40 kvm.
Så vad tror ni?
Har inte lust att ta bort dom själv. Däremot kan jag åka till kommunala återvinningen med dom för att spara in på den kostnaden. Taket är ca. 40 kvm.
Så vad tror ni?
Verktygstokig
· Estocolmo
· 1 018 inlägg
Du kan inte hyra in en firma att ta ned dom, för att sen slänga dom själv.
Firman har ett åtagande och ansvar för plattorna hela vägen . Om du skall göra det seriöst alltså
Firman har ett åtagande och ansvar för plattorna hela vägen . Om du skall göra det seriöst alltså
Men som alltid så gissar en lokal firma bättre än någon här, det är inte svårare att ringa och förklara läget, du överväger att ta in hjälp för detta moment, kan dom skatta ett pris nu så kan du återkomma om skarp offert när det beger sig om du finner det ok.
Okej, jag förstår. Det finns många som är vårdslösa med asbest, och andra som har en ogrundad skräck. Tänkte nyansera det lite men du verkar ha stenkoll.R raket skrev: