Någon som har koll på vad det ungefär kan kosta att installera en elpatron i ett hus som idag värms enbart med ved? Det finns en accumulatortank (1000 liter tror jag) och systemet är vattenburet. Självklart förstår jag att priserna varierar, men vad tror ni? 5000? 10000? Och visst brukar man väl sätta elpatronen i acc-tanken, eller?