4 781 läst ·
10 svar
5k läst
10 svar
Kortla för väggskåp, var?
hallå
tänkte mig ikea skåp, var, eller hur långt ner på skåpen sitter skruvarna så att jag vet var jag ska kortla, jag var just på ikea och dom skickade med en "gör det själv", men där i stog det inget om det, någon som har lust att mäta och svara
OBS ! sitter infästningen likadant på både stående och liggande skåp?????
tänkte mig ikea skåp, var, eller hur långt ner på skåpen sitter skruvarna så att jag vet var jag ska kortla, jag var just på ikea och dom skickade med en "gör det själv", men där i stog det inget om det, någon som har lust att mäta och svara
OBS ! sitter infästningen likadant på både stående och liggande skåp?????
nä, jag skall bygga 2 nya väggar, det är väl förborrade hål i bakstycket eller?Betong skrev:
om inte, så är det ju inga problem!?
det var lite det som var grundfrågan, var det sitter orginal
Moderator
· Stockholm
· 57 794 inlägg
Om du bygger väggarna med OSB eller spånbakom gipset, så behöver dun inte något mer att skruva i.
Och det kan ju vara bra av fler skäl.
Och det kan ju vara bra av fler skäl.
Klicka här för att svara
