N nilssonbertil #1 Medlem · malmö · 1 inlägg 15 jan 2011 23:31 nilssonbertil Medlem malmö 1 inlägg 15 jan 2011 23:31 #1 Hej Jag har köpt ett PAX skjutdörrsparti som är 100 mm för hög. Är det någon som har kortat av en PAX dörr på något sätt? Tacksam för svar Nisse
Hej Jag har köpt ett PAX skjutdörrsparti som är 100 mm för hög. Är det någon som har kortat av en PAX dörr på något sätt? Tacksam för svar Nisse