Har en fundering. Har ett uthus som i dag ät byggt som ett skånskt korsvirkes hus. Men det är panelat.
Vill ändra tillbaka till ursprunget. Samt också göra om det till en gäststuga. I stället för den fyllning som i dag ligger mellan ek stolparna
(som inte har så bra isoleringsvärde) funderar jag på om det går att sätta ditt cellplast. För att sen putsa på detta. Kan man sen isolera lite innåt med cellplast eller mineralull? Utvändigt skall ju ekstolparna synas!!
Eller är jag helt ute och seglar :
