Nightloyd #1 Medlem · 1 inlägg 18 aug 2025 10:27 Nightloyd Medlem 1 inlägg 18 aug 2025 10:27 #1 Hej! Precis fått nycklarna till ett hus från 2011. När jag kollade på vinden ser jag "prickar" på taket, är det något jag bör oroa mig för eller är det bara smuts? Kan tillägga att jag kände ingen konstig lukt när jag gick upp vinden. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #prickar #vind
Hej! Precis fått nycklarna till ett hus från 2011. När jag kollade på vinden ser jag "prickar" på taket, är det något jag bör oroa mig för eller är det bara smuts? Kan tillägga att jag kände ingen konstig lukt när jag gick upp vinden.
B Bitterhetsakademin #2 Medlem · 2 686 inlägg 18 aug 2025 10:31 Bitterhetsakademin Medlem 2 686 inlägg 18 aug 2025 10:31 #2 Skulle säga att allt ser fullt normalt ut och ingen orsak till oro.