Nya bilen har både autopilot och radar och här på västkusten vet man ibland inte om man åker båt eller bil när det regnar på tvären och blåser halv storm. Så fishfinder är inte så långsökt heller
.
Skämt åsido så var den panelen mycket snyggare än något från biltema. Man behöver ju ändå en fördelningsplint och det löses ju per automatik med en säkringspanel.
Skämt åsido så var den panelen mycket snyggare än något från biltema. Man behöver ju ändå en fördelningsplint och det löses ju per automatik med en säkringspanel.
Spelar det någon roll om säkringen bränner vid 1,2 eller 1,5 A? I denna applikation handlar det om brandskydd och då räcker det nog utmärkt med vanliga bil/båtsäkringar.
Men visst, den här från Phoenix Contact var snygg
https://www.phoenixcontact.com/onli..._p-17-02/e55c9170-0701-48eb-b1f4-d241200bf9d7
Ingen relation till den firman, mer än att jag cyklar förbi deras huvudkontor på väg till jobbet....
Men visst, den här från Phoenix Contact var snygg
https://www.phoenixcontact.com/onli..._p-17-02/e55c9170-0701-48eb-b1f4-d241200bf9d7
Ingen relation till den firman, mer än att jag cyklar förbi deras huvudkontor på väg till jobbet....
Klicka här för att svara
