Vi försöker hitta en både snygg (svart/rostfritt) och lättanvänd micro med bra funktioner. Har kollat på Simens BF634 och Bosch 8-serie men de verkar inte vara så smidiga i hantering. Kräver många tryck och vrid för att få till en enkel uppvärmning. Varit in i del butiker för att känna på olika modeller. Tyvärr så har de dessa inte inkopplade, av säkerhetsskäl...
Micron ska byggas in så den ska vara 38-39 cm hög. Någon här som är nöjd med sin snygga, lättanvända och funktionella micro och som vill dela med sig av det?

S
Vi har en lättanvänd och funktionell mikro som hängt med i många år, en Whirlpool tror jag det är.

Man ställer in det som ska värmas och trycker på startknappen så kör den trettio sekunder. Trycker man två gånger på startknappen så kör den 1 minut, osv.
Sedan kan man enkelt ställa in effekt på en annan knapp, eller välja exakt tid med 5s intervall med upp-ner pilar.
Sedan finns andra funktioner också, crisp med ett enda tryck och sedan kör man.

Jag bävar för när denna enormt funktionella micro kastar in handduken. Men förhoppningsvis gör Whirlpool lika smidiga micros idag :)

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
P
6th sense från whirlpool är nice

• Gilla
RoffeN
  • Laddar…
S Snickerick skrev:
Vi har en lättanvänd och funktionell mikro som hängt med i många år, en Whirlpool tror jag det är.

Man ställer in det som ska värmas och trycker på startknappen så kör den trettio sekunder. Trycker man två gånger på startknappen så kör den 1 minut, osv.
Sedan kan man enkelt ställa in effekt på en annan knapp, eller välja exakt tid med 5s intervall med upp-ner pilar.
Sedan finns andra funktioner också, crisp med ett enda tryck och sedan kör man.

Jag bävar för när denna enormt funktionella micro kastar in handduken. Men förhoppningsvis gör Whirlpool lika smidiga micros idag :)
Precis den enkelhet jag söker. Ska kolla in Whirlpool(y)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.