B
Hej

har fyra st gula tunnväggiga markrör som ska in i en friggebod.. schneider har ju en stor kopplingslåda med många stussar men bara en 50mm...

Någon som vet nåt lämpligt sätt att avsluta flera 50mm rör? Vill helst slippa ha dem på utsidan boden.
 
B
C cpalm skrev:
Du kan ju alltid ta en hålsåg och göra egna hål och sen skruva dit sådana här muffar:
[länk]
Jula har lite olika lämpliga lådor till bra pris.
de där hade jag inte sett. smidigt.
 
Frågan är varför du vill ha en låda av den typen till markrör, du kan göra en valfri "låda" i väggen och med den lucka/täckning som passar där. Då kan du borra lämpliga hål in i den och fixera slangarna rejält direkt utanför och få allt helt anpassat och skräddarsytt.
 
  • Gilla
Boan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.