Jag håller på att dra nya rör till min brunn. Finns det något bra alternativ till PKR-kopplingar eftersom jag använder 32-slang kostar kopplingarna mellan 150-300 kr/st beroende på skarv, vinkel eller T-koppling.
Finns det något billigare alternativ som ändå är ok.