R RoAd skrev:
Det är väldigt osannolikt att det är draget 2.5mm2 och det ser inte ut som det på bilden. Är du verkligen 100% säker på att den du köpt är 1,5mm2 och att du inte av misstag fått 0.75mm2 vilket det ser ut att vara.

Hur som helst börjar det mer och mer kännas som om du bör ta hjälp för du har bevisligen inte tillräcklig kunskap för att göra denna inkoppling.
Jo jag tänkte också att det är osannolikt att det är draget 2.5mm2. Jag får åka tillbaka och se om jag fått fel. Jag tyckte också det var väl tunnt för att vara 1.5mm2.

Tack för all hjälp!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.