3 164 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Koppla rörfläkt / trafo...
Hej
Ska koppla in en fläkt med 5 stegs styrning och fattar inte 100 hur det är man menar...
Blir det rätt om man kopplar:
L / N / PE (jord) in på trafon
och sen kopplar ihop: L motor - U trafo / N motor - N trafo


KAN NÅN FLYTTA TILL RÄTT FORUM (fattar inte hur det hamnade här !! Sorry
)
Mvh Robban
Ska koppla in en fläkt med 5 stegs styrning och fattar inte 100 hur det är man menar...
Blir det rätt om man kopplar:
L / N / PE (jord) in på trafon
och sen kopplar ihop: L motor - U trafo / N motor - N trafo
KAN NÅN FLYTTA TILL RÄTT FORUM (fattar inte hur det hamnade här !! Sorry
Mvh Robban
Redigerat:
Klicka här för att svara
