Hej! Jag har köpt en ny tvättmaskin och tänkte byta den gammla inloppslangen till en ny. Den högra av de två slangarna går från tvättmaskinen och kopplas/skarvar till den vänstra slangen på samma bild som sedan går till den med muttern på andra bilden. Min fråga är vart hittar jag en slang som kan passa där jag får vatten ifrån som går direkt till tvättmaskin. hittar inget med gängor i metall som den jag har sedan innan..
Tack på förhand.

• Två ihopkopplade inloppsslangar till tvättmaskin hålls upp framför vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gamla inloppsslangen med metallgängor kopplad till vattenkran, behov av ersättningsslang beskrivet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hampus Gran Hampus Gran skrev:
Hej! Jag har köpt en ny tvättmaskin och tänkte byta den gammla inloppslangen till en ny. Den högra av de två slangarna går från tvättmaskinen och kopplas/skarvar till den vänstra slangen på samma bild som sedan går till den med muttern på andra bilden. Min fråga är vart hittar jag en slang som kan passa där jag får vatten ifrån som går direkt till tvättmaskin. hittar inget med gängor i metall som den jag har sedan innan..
Tack på förhand.
Sök på anslutningsslang tvättmaskin.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.