S
Jag tänkte dra varm- och kallvatten till vidbyggt garage och undrar hur man bäst löser det. I tvättstugan som ligger vägg i vägg med garaget har vi blandare (se bild). Ytterdiameter på rören är 15mm. Kopplar jag bara på någon slags t-koppling där? Vilka andra komponenter behöver jag ha? Finns det ett bättre sätt att göra det på?
 
  • Vattenledningar och anslutningar med 15mm ytterdiameter i en tvättstuga, intillande till garage.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Krilleman
  • Gilla
89linå
  • Laddar…
S
Perfekt, ska kolla upp det där!
Vattnet ska tas från kopplingen på bilden, dras genom väggen i tvättstugan till garaget på ansan sidan väggen. Sen tänkte jag bara dra pexslangen längs med väggen till stället där jag ska ha blandaren. Låter det ok? Har ingen aning om hur man bör göra...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.