M macintosh #1 Medlem · Västa Götaland · 100 inlägg 28 sep 2017 13:43 macintosh Medlem Västa Götaland 100 inlägg 28 sep 2017 13:43 #1 Ska koppla in en rörelsesensor och har stött på lite problem hur jag ska koppla den. Men jag har en fundering bifogar schemat som jag fick med och en skiss hur jag har tänkt. Har jag tänkt rätt? DSC_0529.JPG DSC_0530.JPG
Ska koppla in en rörelsesensor och har stött på lite problem hur jag ska koppla den. Men jag har en fundering bifogar schemat som jag fick med och en skiss hur jag har tänkt. Har jag tänkt rätt?
Karl_Pedal #2 Besserwisser · Hallands Län · 860 inlägg 28 sep 2017 14:24 Karl_Pedal Besserwisser Hallands Län 860 inlägg 28 sep 2017 14:24 #2 Ja det ser rätt ut, förutsatt att du inte har någon jord som ska anslutas till lampan
M macintosh #3 Medlem · Västa Götaland · 100 inlägg 28 sep 2017 14:27 macintosh Medlem Västa Götaland 100 inlägg 28 sep 2017 14:27 #3 Tackar för hjälpen, har ingen jord alls.