3 176 läst ·
14 svar
3k läst
14 svar
Koppla förbi vattnet i huset.
Vart kan man hitta typ anslutningsslang på metervara, jag måste leda om vattnet i huset, eftersom jag ska riva toaletten och all vattenförsörjning i huset går från tvättstugan via toaletten till resten av huset =(.
Skulle behöva leda om det från tvättstugan till direkt under diskbänken, har letet på nätet efter slang men inte hittat. Nån som har tips
Skulle behöva leda om det från tvättstugan till direkt under diskbänken, har letet på nätet efter slang men inte hittat. Nån som har tips
Hade aldrig tänkt ha trädgårdsslang :-X utan det finns ju slangar som man har till tillexempel duschkabiner och liknande som är flätade och godkända,men jag kanske river upp väggen helt från toalett sidan och lägger prisolrör i väggen.
Det måste väl vara godkänt eller? Kopplingarna blir under diskbänk och i tvättstugan.
Tänkte om man borrar hål mitt i regeln och drar prisolrören lite åtskilda i varsitt hål typ 30 mm mellan varandra, eller nån som har nåt annat förslag?
/Stefan
Det måste väl vara godkänt eller? Kopplingarna blir under diskbänk och i tvättstugan.
Tänkte om man borrar hål mitt i regeln och drar prisolrören lite åtskilda i varsitt hål typ 30 mm mellan varandra, eller nån som har nåt annat förslag?
/Stefan
Jag har kört pexslang som provisorium där jag velat ha möjligheten att flytta runt rören. Pex finns ju i div dimensioner och längder. Bara att göra den länden man vill ha.
Rinkaby Rör är billiga, till och med så en rörmokare jag pratade med påstod att de låg under deras grossister i pris... så det är väl inga fel 
www.rinkabyror.se
www.rinkabyror.se
Klicka här för att svara