Hej, ska byta ut den plastiga brytaren till porslin, fontini. Två trappbrytare. Men numren stämmer inte riktigt överens och jag har tappat bort kopplingschemat till den nya, någon som vet hur det ska kopplas? Se bilder. Tack!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Varför inte bara mäta upp funktionen?
Ja mäta funkar så klart
Rent spontant skulle jag gissa att L1,L2 ingång för fas och P1,P2 är tändtrådarna.
Tror nog att den går att köra två separata faser i denna, så du kommer nog få bygla mellan dem.
Såg nu att det var trapp, ingen bygling behövs trodde det var en kronbrytare
Tror nog att den går att köra två separata faser i denna, så du kommer nog få bygla mellan dem.
Såg nu att det var trapp, ingen bygling behövs trodde det var en kronbrytare
Klicka här för att svara
