Hej, vi ska i dagarna skriva på ett köpeavtal med Trivselhus. Vad ska vi tänka på att det ska stå i avtalet? Ska vi skriva in vite i detta avtal eller är det i entreprenörsavtalen som detta ska stå?
Tar tacksamt emot tips inför detta!
Mvh Iram
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.