• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
J
Jag gillar tryckluft och är uppvuxen med det, har inte haft just den pickan men många Senco genom åren så dom är bra..

• Gilla
P-plats
  • Laddar…
Har ingen Senco själv, men vad du än gör. Köp ingen Meec eller liknande. Jag har klarat mig med en Meec i alla år, men skulle antagligen gjort de jobb jag gjort på halva tiden med en picka som inte sköt dubbelskott varannan gång. Om jag någonsin kommer bygga något större igen och behöver en stompicka blir det en med kvalitét och högre pris.

• Gilla
P-plats och 1 till
  • Laddar…
Jag köpte en sån i våras när jag skulle bygga ett hus. Planen var att sälja den direkt efter. Huset är klart, men nu letar jag efter någon bra anledning till att inte sälja, då jag blev lite kär i den under bygget. Egentligen borde jag försöka pracka på dig min då jag inte behöver den längre, men jag vill inte. Räcker det som betyg?

• Gilla
P-plats
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag köpte en sån i våras när jag skulle bygga ett hus. Planen var att sälja den direkt efter. Huset är klart, men nu letar jag efter någon bra anledning till att inte sälja, då jag blev lite kär i den under bygget. Egentligen borde jag försöka pracka på dig min då jag inte behöver den längre, men jag vill inte. Räcker det som betyg?
Låter som att det inte finns någon anledning för att inte beställa en direkt... 👌

• Gilla
Hep och 1 till
  • Laddar…
Bart Bart skrev:
Har ingen Senco själv, men vad du än gör. Köp ingen Meec eller liknande. Jag har klarat mig med en Meec i alla år, men skulle antagligen gjort de jobb jag gjort på halva tiden med en picka som inte sköt dubbelskott varannan gång. Om jag någonsin kommer bygga något större igen och behöver en stompicka blir det en med kvalitét och högre pris.
Intygar, köp ingen Meec. Utöver nämnda nackdelar är den tung och klumpig, eländig att arbeta med.

• Gilla
P-plats och 1 till
  • Laddar…
Jag har många Senco tryckluftpistoler i olika kaliber, väldigt tåliga och väl fungerande maskiner. Rekommenderas.

• Gilla
P-plats
  • Laddar…
Välkommen hem, du är efterlängtad och jag ska ta väl hand om dig... 🥰

Pneumatisk spikpistol Senco S900FN på röd förpackning med skyddsplast i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
trycklös och 8 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.