Länk?

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
B Bjorne123 skrev:
Kan ju inte lova att de här är varken den som tråden handlar om, eller som omnämns.

Nu vet jag iofs inte hur de såg ut tidigare.
Men jag tycker väl man löst garage-problemet ganska snyggt.
Arbetsbänk i garage är ju inget konstigt, smidigt med vatten dessutom.
[länk]
Nja, tror inte att det är det huset. Enligt start inlägget så är garaget fristående och igensatt.

U
R Robert-san01 skrev:
Nja, tror inte att det är det huset. Enligt start inlägget så är garaget fristående och igensatt.
jag instämmer, som TS formulerat det så va det garageportar på utsidan men att de var förbyggda på insidan?

R Robert-san01 skrev:
Detta är ju fristående, om de är igensatt på insidan framkommer väl inte ens vad jag såg.

• Gilla
linneac
  • Laddar…
B Bjorne123 skrev:
Kan ju inte lova att de här är varken den som tråden handlar om, eller som omnämns.

Nu vet jag iofs inte hur de såg ut tidigare.
Men jag tycker väl man löst garage-problemet ganska snyggt.
Arbetsbänk i garage är ju inget konstigt, smidigt med vatten dessutom.
[länk]
Tror inte att det är det huset, TS skrev att det egentliga bostadshuset hade renoveringsbehov.

M Modig skrev:
Tror inte att det är det huset, TS skrev att det egentliga bostadshuset hade renoveringsbehov.
Ah så sant, nåväl! Då hade jag fel.

• Gilla
Modig
  • Laddar…
Gammal tråd. Men när jag sålt hus har jag varit med om att mäklaren noga kollar bygglov, registrerade servitut osv (han hittade en gammal fiskerätt!). Har också varit med om motsatsen, att inga som helst kontroller görs av mäklaren.

Vet ju vilken mäklare jag skulle känna mig mest trygg att köpa av.

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.