Någon som vet vart man får tag på grus/macadam i Linköping? Vi har varit i kontakt med ett antal firmor men dom vill nog helst bara sälja hela lastbilslass. Vi behöver bara ca en kubik. Vi ska tillfälligt lägga lite på halva vår garageuppfart efter dräneringen som gjordes i höstas. Nu ligger det otroligt irriterande sand som fastnar under skorna och dras in i huset och gör att hallen är som värsta beachen i hallen. Dammsugning varje dag! I alla fall... Nu tänkte vi alltså lägga lite grus (8 - 16 t ex) över sanden men vi behöver ju inte så mycket. Vi har hört ryktesvägen att man kan köpa grus på gärstad men på tekniska verkens hemsida står absolut inget om detta. Dåligt! Solab verkar kunna sälja lite grus också men dom svarar inte på mail eller telefon. Hjälp mottages tacksamt...

Jag kontaktade Ballast http://www.ballastsverige.se/ när jag behövde sättsand till min trädgårdsgång. Åkte direkt till grustaget o fyllde på kärran. Betalade direkt till traktorföraren där. 200kr/släp. Finns grustag lite runt om Linköping

• Gilla
fredrikberggren
  • Laddar…
ok, tackar. Ska kolla det!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.