Nätverkskablarna mellan husen på landet och antennkabeln från 4G-antenen behöver komma in i huset och de gamla elkablarna går in i skydd av "kabelnäsor". Finns de att få tag på idag? Vad kallas de i så fall?
Eftersom jag vill kunna rotera 4G-antennen beroende på vilket SIM-kort som sitter i så finns det en finess med att ha en kabelgenomföring där kabeln inte är tätad och fastsatt med mjukfog.
Eftersom jag vill kunna rotera 4G-antennen beroende på vilket SIM-kort som sitter i så finns det en finess med att ha en kabelgenomföring där kabeln inte är tätad och fastsatt med mjukfog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett ändlock, kanske lite onödig stor för en kabelA Alice B skrev:Nätverkskablarna mellan husen på landet och antennkabeln från 4G-antenen behöver komma in i huset och de gamla elkablarna går in i skydd av "kabelnäsor". Finns de att få tag på idag? Vad kallas de i så fall?
[bild]
http://www.varmepumptillbehor.se/andlock-med-kant.html
Självbyggare
· Stockholm
· 10 262 inlägg
Klicka här för att svara