Har börjat kolla upp priser på betong i göteborgstrakten för ett tillbygge där det går åt fyra kubik. Har i min kalkyl räknat med 1500¨kr/kubik som jag har fått fram genom att läsa prisuppgifter här på forumet men priserna jag får ligger långt över detta. Var köper man betong till bra pris i Göteborgstrakten och vad har ni andra betalat totalt per kubikmeter?
Från Lindome betongstation vill man ha knappt 12000 för 4 kubik c35/s3 utkört 2.5 mil inlusive två timmar pumpning. Rimligt?