Hej!
Finns det nån som kan säga mig om jag som privatperson har rätt att få pappret som visar hur försäljning av våran lägenhet har gått rätt till från kommunen ? Hyresvärden skriver att kommunen kom till de specifik eftersom de var seriöst och en långsiktig köpare. Det har gått ca : 15 år sen försäljning men det ska finnas protokoll från denna affär . Eller