78 275 läst ·
391 svar
78k läst
391 svar
Köp av gräsklippare som butik vill ha tillbaka
Det vore ju underbart om TS rapporterade om en oväntad händelseutveckling i ärendet så att vi får lite fart på diskussionen. Bäst vore om det visade sig att gräsklipparen först hade sålts till en annan kund som dessutom visade sig vara bekant med en butiksanställd. Då får vi in frågor om tvesala, jäv och mutor.
Om TS även skulle kunna göra oss den tjänsten att gå i personlig konkurs under tiden, så att vi även får in separationsrättsfrågor, kan det här bli riktigt spännande. Det är väl inte för mycket begärt?!
Om TS även skulle kunna göra oss den tjänsten att gå i personlig konkurs under tiden, så att vi även får in separationsrättsfrågor, kan det här bli riktigt spännande. Det är väl inte för mycket begärt?!
Så där ja, då fick man anledning att komplettera tråden med ett filmtips ocksåharry73 skrev:
The straight story
Jag tror att man kan förutsätta att butiken aldrig kommer att försöka att få tillbaka maskinen. TS har den ju redan över en månad. Jag tror mig för övrigt också ha listad ut vilken butik det är
Vi köpte en (ny) Honda gräsklippare där för många år sedan
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 236 inlägg