Hej!

Har tidigare läst någon tråd om detta som jag ej hittar nu.

Nämligen att det ska vara vanligt att man skriver något form av kontrakt med säljaren under förhandlingen om en prishöjning är nära att inträffa.

Dvs att man då är garanterad det gamla priset men att denna form av kontrakt är vanligt förekommande och ej innebär några kostnader om man sedan väljer en annan hustillverkare.

Är det någon som vet vad detta innebär?

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.