Hej,
Jag bygger kontor i källaren. Tight utrymme.
125x420cm. Takhöjd 114cm. Fönster snett bakom stolen. Ej direkt solljus in. Jag kommer sitta där ca 25h/v.
Jag har tänt skaffa pendelarmatur. 110cm bred. Går inte att sänka för långt ner. Kombinerat upp/nedljus. Dimbar.
Har ni några tips att tänka på? Pris är viktigt men vill inte ha ett högt surrande ljud från nån dimmerfunkrion om nu det kan vara ett problem? En hel del Skype/videomöten..
Alla tips mottages tacksamt.
Jag bygger kontor i källaren. Tight utrymme.
125x420cm. Takhöjd 114cm. Fönster snett bakom stolen. Ej direkt solljus in. Jag kommer sitta där ca 25h/v.
Jag har tänt skaffa pendelarmatur. 110cm bred. Går inte att sänka för långt ner. Kombinerat upp/nedljus. Dimbar.
Har ni några tips att tänka på? Pris är viktigt men vill inte ha ett högt surrande ljud från nån dimmerfunkrion om nu det kan vara ett problem? En hel del Skype/videomöten..
Alla tips mottages tacksamt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
På kontoret har jag en liknande lampa över skrivbordet.
https://www.lampgallerian.se/lampor...V-VORBR1D1w-tEAQYASABEgIk7vD_BwE&option=31090
Men min är av en lyxigare variant med Ljus både uppåt och nedåt.
Det lyxigaste är att jag har en fjärrkontroll som jag kan dimma upp o ner ljus separat och höja o sänka armaturen.
Vet inte vart den är köpt, men ska försöka komma ihåg att kolla vad den heter.
https://www.lampgallerian.se/lampor...V-VORBR1D1w-tEAQYASABEgIk7vD_BwE&option=31090
Det lyxigaste är att jag har en fjärrkontroll som jag kan dimma upp o ner ljus separat och höja o sänka armaturen.
Intressant lampa. Får kolla in den också, jämföra, o göra ett köp o se.wildeside skrev:
På kontoret har jag en liknande lampa över skrivbordet.
[länk]
Klicka här för att svara