Korkat att överhuvudtaget använda gräsbrännar och massa bränder startar med sånt skit. Det är väl för fan bara att skrapa o hacka o klippa. Luktar fan gör det dessutom med sånt skit som ogräsbrännare. Och vi har tillräckligt med bränder i vårt land. Räcker inte det?