Hej,
Inte direkt något "Nytt ämne" men ändå.
Har försökt hitta infromationen om konstruktion av ett badrumsgolv, men inte lyckats.
Jag håller på med ett badrum med träbjälklag.
Jag ska ha vattenburen golvvärme (20 mm).
Det finns två alternativ:
Gles + plåtar + golvvärme
golvspånskiva
golvgips
---- ???
Tätskickt
Klinker
Begöver jag något annat ytskickt ovanpå golvgipsen innan tätskicktet?
2.
Golvspånskiva
golvvärme
flytspackel
--- ??
Tätskickt
Klinker
Nu vill jag gärna ha för och nackdelar på dessa alternativ.
Tacksam för snabba svar...som vanligt
