4 816 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Konstigt(?) önskemål kylskåp 2 dörrar
Jag hade en kyl/sval i min första lägenhet. Jag tror inte det var två dörrar men innanmätet var delat på mitten. Nedre delen hade ingen eller mindre kylning än överdelen men det gick att ta bort luckor i avdelaren mellan kyl och sval så det var i princip öppet. Jag hade så hela tiden jag bodde där och använde mestadels nederdelen till dryck som helst avnjuts någorlunda kall och jag noterade inte att det var nämnvärt varmare än sånt som förvarades högre upp.
Klicka här för att svara
