2 354 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Konstig instruktion på Marshall Tufton.
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Köpte mig en Marshall Tufton, och jag är nöjd.
Men! Varför står det så här i instruktionsboken? "VARNING: KOPPLA ALLTID UR NÄTKABELN UR VÄGGUTTAGET INNAN DU KOPPLAR BORT DEN FRÅN HÖGTALAREN."
Spelar det någon roll, kan den pajja?
Till saken hör att högtalaren står perfekt i ett hål/hylla i väggen med ett eluttag bakom, så det är väldigt osmidigt att dra ur kontakten i väggen först.
Bonusfråga, hur ska jag ladda för att optimera batterilivslängden?
/W
Men! Varför står det så här i instruktionsboken? "VARNING: KOPPLA ALLTID UR NÄTKABELN UR VÄGGUTTAGET INNAN DU KOPPLAR BORT DEN FRÅN HÖGTALAREN."
Till saken hör att högtalaren står perfekt i ett hål/hylla i väggen med ett eluttag bakom, så det är väldigt osmidigt att dra ur kontakten i väggen först.
/W
Har du läst instruktionerna på annat språk? Kanske översättaren hade en dålig dag?Workingclasshero skrev:
Köpte mig en Marshall Tufton, och jag är nöjd.
/W
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Står likadant i den engelska manualen. Kan det handla om barnsäkerhet? Kontaktdonet på sladden, C7 heter det väl, saknar ju petskydd och det skulle ju även gå att få in i munnen för de som är i åldern då man smakar på allt.
Klicka här för att svara