36 537 läst ·
98 svar
37k läst
98 svar
konstig 'dosa' vid elcentralen?
Och bara för att vi vet att det är en simpel nyckel så visste kanske inte hen som låste in den det.
Min fru och mina barn skulle inte se skillnad på en "sån nyckel" och en mer avancerad och inte heller inse följderna av just nyckelns komplexitet.
Min fru och mina barn skulle inte se skillnad på en "sån nyckel" och en mer avancerad och inte heller inse följderna av just nyckelns komplexitet.
Nu skenar fantasin...
Vi går alla till varsitt bibliotek (eller second hand) och letar på insändarsidorna i gamla tidningar, vet inte vilka.
Leta efter insändare där någon köpt en skola eller en skola nyligen blivit nedlagd.
Och speciellt svaret om att hålla reda på viktiga nycklar.
Sedan väntar vi till 1:a april 2050 och tar del av:
Kaptenens logg stjärndatum -272751.82648401824, vi har idag funnit en metallkapsel...
:x
(Ja, jag vet att det är ett negativt stjärndatum)
Vi går alla till varsitt bibliotek (eller second hand) och letar på insändarsidorna i gamla tidningar, vet inte vilka.
Leta efter insändare där någon köpt en skola eller en skola nyligen blivit nedlagd.
Och speciellt svaret om att hålla reda på viktiga nycklar.
Sedan väntar vi till 1:a april 2050 och tar del av:
Kaptenens logg stjärndatum -272751.82648401824, vi har idag funnit en metallkapsel...
:x
(Ja, jag vet att det är ett negativt stjärndatum)
Redigerat:
Medlem
· Stockholms
· 171 inlägg
He he! Jag gör det på pin kiv.
Och det var jag som väckte tråden förra gången med.
https://www.byggahus.se/forum/juridik/223204-hittat-gomd-sak-i-hus-16.html?perpage=15#post2172488
Fast någonstans hoppas jag, och kanske många med mig, att kunna få ett svar om vad det var för något som dolde sig där i väggarna.
Och det var jag som väckte tråden förra gången med.
https://www.byggahus.se/forum/juridik/223204-hittat-gomd-sak-i-hus-16.html?perpage=15#post2172488
Fast någonstans hoppas jag, och kanske många med mig, att kunna få ett svar om vad det var för något som dolde sig där i väggarna.
Klicka här för att svara