Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 911 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 911 inlägg
Hejsan,
Sambon hittade en lite plastdel i diskmaskinen (Siemens) idag. Den är cirka 10 cm lång och jag kan inte hitta var den kommer ifrån. Kan inte heller komma på något vi diskat som kan ha något som ser ut så här. Bifogar två bilder, en från vardera sida för att se om någon vet vad det kan vara!?
Sambon hittade en lite plastdel i diskmaskinen (Siemens) idag. Den är cirka 10 cm lång och jag kan inte hitta var den kommer ifrån. Kan inte heller komma på något vi diskat som kan ha något som ser ut så här. Bifogar två bilder, en från vardera sida för att se om någon vet vad det kan vara!?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 911 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 911 inlägg
Tackar för snabbt svar. Får leta rätt på en sprängskiss. Jag antar att du menar överkorgen och inte övermorgon?
Jag kollade lite där, men tyckte inte det kändes rätt, men ska kolla lite mer noggrant imorgon.
Jag kollade lite där, men tyckte inte det kändes rätt, men ska kolla lite mer noggrant imorgon.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
På vissa diskmaskiner följer den övre spolarmen med korgen ut när man drar ut den.
Kan det vara kopplingen mellan spolarm och vattenröret i chassit?
(Fast så är det kanske inte på Siemens)
Det stämmer ju med [SH]s tolkning.
Men designen är märklig. Kanske en CAD-konstruktör som satt och hade tråkigt
Kan det vara kopplingen mellan spolarm och vattenröret i chassit?
(Fast så är det kanske inte på Siemens)
Det stämmer ju med [SH]s tolkning.
Men designen är märklig. Kanske en CAD-konstruktör som satt och hade tråkigt
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 911 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 911 inlägg
Jag lyckades plocka ur överkorgen och på baksidan av denna verkar den suttit, men den verkar glida fritt, vilket kanske är ok?! Vi får väl se hur det funkar, om den sitter kvar eller ramlar loss.
Klicka här för att svara