Min fru tvingar mig att titta på Fråga Lund på SVT.
Då och då dyker det upp något spännande som fastnar. Denna gång om hur hjärnan spökar till det för oss, till den grad att vi mår dåligt på riktigt.
Här uppger man att man tänker utsätta försökspersoner för stark strålning (med utrustning som inte ens är inkopplad) och sedan dokumenterar man resultatet. Mina tankar går förstås till grupperingarna som blev sjuka av 5G innan 5G fanns i Sverige osv. En eloge också till försökspersonerna som ställde upp på detta OCH på att vara i TV. De gör en viktig insats.
https://www.svtplay.se/video/369908...d-sasong-7-avsnitt-6?position=1500&id=jLDpmLw
Bläddra fram till 27 minuter ungefär.
381 läst · 1 svar
381 läst
1 svar
Konspiration, nocebo, strålning...elallergi osv
-
-
7 nov 2022 14:31 #2
Vadå var det inte 5G som orsakade Corona? Ja just ja Corona visade sig bara vara fake för att kunna spruta in spårbara ämnen i oss.
Jag blir sjuk varje dag när jag ser mobilmaster där långt borta i horisonten.
Internet fungerar dåligt hemma för jag var tvungen att stoppa routern i en aluminiumlåda.
Borta tänderna är också dåligt, man får cancer av fluor så jag petar tänderna med en bambupinne, myclet effektivt då jag snart inte har npgra tänder kvar och behöver inte bekymra mig längre.
Jag behöver inte gå till doktorn eller ta medicin, jag har färgglada stenar här hemma