janwide
Köpte 15 kg tätskikt från Byggmax i veckan. När jag skulle börja rolla på det blev jag misstänksam. Det var väldigt tunnflytande. Kollade datum och det var tillverkat i januari 2017. Ska användas senast tolv månader efter tillverkning. Åkte tillbaks och fick utan problem en ny förpackning tillverkad november i år. Antar att den är riktig. Är väldigt trögflytande. Gränsfall att den går att rolla på misstänker jag. Men det kanske ger sig när man börjar arbeta med den? Någon som har erfarenhet av Byggmax tätskikt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.