Jag håller på att installera ftx ventilation hemma. Jag installerar samtidigt naturkyla så isoleringen är kritisk. En fundering som dök upp är hur man bäst kondensisolerar mellan don och anslutande flexdämpare?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.