Jag håller på att installera ftx ventilation hemma. Jag installerar samtidigt naturkyla så isoleringen är kritisk. En fundering som dök upp är hur man bäst kondensisolerar mellan don och anslutande flexdämpare?
Jag håller på att installera ftx ventilation hemma. Jag installerar samtidigt naturkyla så isoleringen är kritisk. En fundering som dök upp är hur man bäst kondensisolerar mellan don och anslutande flexdämpare?