Jag håller på att installera ftx ventilation hemma. Jag installerar samtidigt naturkyla så isoleringen är kritisk. En fundering som dök upp är hur man bäst kondensisolerar mellan don och anslutande flexdämpare?
 
R
M Mackan1935 skrev:
Jag håller på att installera ftx ventilation hemma. Jag installerar samtidigt naturkyla så isoleringen är kritisk. En fundering som dök upp är hur man bäst kondensisolerar mellan don och anslutande flexdämpare?
En tråd räcker väl?
 
R RoAd skrev:
En tråd räcker väl?
Inte har jag gjort två identiska inlägg avsiktligt inte. Om någon moderator ser detta får denna gärna ta bort denna dubbelpost tack.
 
  • Gilla
RoAd
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.